måndag 3 oktober 2016

Min käre bror har gift sig! Bildbomb!


Tja!

Ny vecka! Äntligen kan man nu boka in massage med mig på Medley, tjohooooo!!
Även kontraktet är signat och ”min sida” är byggd på förmånsportalen Benify, tjohooooo!!



I helgen var jag i Helsingborg med nära och kära och bevittnade när min bror gifte sig med sin Nina!
Vilket bröllop det var, dom hade vekligen tänkt på allt och alla, helt fantastiskt! Det som var lite speciellt med detta bröllopet var att ingen visste något gällande plats osv. Det vi visste var klädkod och att vi klockan 14:40 skulle bli hämtade med buss vid ”kärnan” i Helsingsborg. Spännande!


 Först blev vi bussade till kyrkan för själva vigseln.


Och ja, det kom en annan tår när dom sa jag till varandra, så himla fina!


Jag och mina syskon


 

















Sen var det dags för själva festen som var i en lada ute på skånska slätten, riktigt fin lokal och omgivning. Grymma talare avlöste varandra, en del dans blev det, mycket god dryck och god mat, allt med ett underbart sällskap och bra musik. Bilderna får tala för sig själva!
Ankomst till festlokalen

Jag och min bättre hälft :)

Just bland talen var det ett som utmärkte sig speciellt (även om alla var awsome), och det var brossans. Herre jävlar va bra och modig han är, min idol helt klart, hoppas att någon filmade allt för det vill jag uppleva igen, även om samma känsla kan vara svår att plocka fram. Men jag lipade ganska bra, och då höll jag igen kraftigt för att inte börja stor böla. Kan nog säga att dom minuterna som Davids tal bestod var nog dom bästa minuterna i hela mitt liv. Så mycket kärlek!!!!



Familjen, alla kan inte alltid vara seriösa :)

 

En liten del av festlokalen



Tack alla inblandade!


Mottagande av bröllopsparet vid festlokalen


Helgen var pga bröllopet lugn gällande träning. Skönt!

Idag dock, blev det välbehövlig (som alltid) stretching av min överkropp, med fokus på bröstrygg. Tror det eller ej, men jag tycker mig se framsteg i min brygga eller vad tycker du?


Min brygga i sommras

Min brygga idag












 








Ha en great vecka!


/ G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar