måndag 24 oktober 2016

Bloggen uppdaterad!


Hej!


Äntligen måndag, och ett flertalet PT-kunder är avklarade på veckans första dag, även hunnit med och kolla på en lokal, kluven.



Bild 3. Armhävningsvariant där jag går fram med handleden i toppläget

Veckan som gått blev inte som tänkt gällande träning, har nämligen varit förskyld, typ varannan dag. Seg i kroppen, ont i halsen och snuvig.
Idag känns det iallafall bättre, så började veckan med ett lugnt pass med fokus på bål och träning för handstående.


Bild 1. Situps med benen raka och brett isär
Passet var extra roligt idag eftersom jag äntligen bemästrar några övningar som jag gjort ett bra tag nu, vilket innebär att jag kunde utmana mig med nya övningar för magen (se bild 1 och 2). Riktigt roliga övningar och ffa utmanande, men kunde ändå utföra dom kontrollerat, vilket bekräftar mig att jag är precis där jag ska vara.

Bild 2. L-sit
Hanstående går väldigt sakta framåt. Jag klarar att stå mot väggen längre och längre tid, men min bröstrygg tillåter inte mig att flytta in händerna intill väggen med en bibehållen minskad svank. Självklart sätter även min lats käppar i hjulen, men det kommer!


Ha en super goooo vecka!!!



/ G







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar