måndag 17 oktober 2016

Hur långt kommer du i denna stretchen?


Frontsplit måndag :)

Detta är nog mitt favorit pass. Vet inte varför, kanske kan det vara för att det är här som jag märker störst utveckling. Detta passet innebär en stretch för hela baksidan, med störst fokus på ben och ländrygg. 



Pike, idag
Pike, i början


 













I övningarna Pike och stretchen mot yoga blocket, gör jag verkligen utveckling, kolla bara ländryggen, den är rak nu och går inte uppåt! 



Långa vaden stretch mot yoga block, idag
Långa vaden stretch mot yoga block, i början


Hur långt ner kommer du i den stretchen? Mitt mål är att kunna lägga bröstet och huvudet intill benen.

Stretcha och att bli allt mer rörligare är riktigt gött måste jag säga! Håller du med? Unnar du dig din kropp lite stretch varje vecka?




Tåstretch

Ha en toppen vecka käre läsare!

/ G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar