fredag 23 september 2016

En riktigt bra vecka gällande träning och jobb, ffa jobb



En väldigt bra vecka gällande träningen och jobbet (hard work pays of), där allt går helt enligt planerna.


Mina träningsgrupper startade! Och vilka grupper. Helt grymma människor. Kommer att bli en fröjd att få träna dom och följa deras utveckling.

Som några av er kanske vet så är jag timanställd på Medley och jobbar där som personlig tränare, men snart kommer jag även att börja med massage där (självklart i Medley´s regi). Detta är något som varit klart sedan länge och jag hoppas på att det kommer att dra igång vilken vecka som helst nu.

Mer saker som ska komma igång framöver är att jag ska starta ett samarbete med Betty som driver B-room. Hur detta samarbetet kommer att se ut är inte riktigt klart än, men jag ser verkligen fram emot det, eftersom jag gillar Bettys tänk väldigt mycket.

Sist men inte minst kommer jag även att kunna erbjuda mina tjänster till en mängd anställda på olika företag i Växjö med omnejd som är anslutna till förmånsportalen, Benify!!! Visst är det kanon?
:)



 

Nog om jobb, nu träning!




På dagens pass var det enbart fokus på grunderna.
Jag gjorde en hel del hollow-rock med gung (som jag kallar det). Måste säga att utvecklingen i denna övningen går extremt (helt sjukt, skadat långsamt) framåt. Det viktiga är väl trots allt att den inte går bakåt, även om jag skarpt funderar på att hoppa tillbaka några steg och göra de grunderna ännu lite bättre.




Efter det utförde jag övningen frogstand, se film. Första setet innan jag är svettig går bra, sedan jag glider bara. Jag har för mycket tyngd på armarna fortfarande och orkar inte lyfta upp rumpan mot taket med bålen, men det kommer.




Annat roligt som passet bestod av var övningar för att kunna göra pistoler med bra form, huvudstående mot vägg (se film) för att komma närmare en side-lever och även en förberedande övning för Manna.


Ha nu en riktigt trevlig helg gott folk för det tänker jag att ha!

/ G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar