onsdag 16 november 2016

Välbehövlig vilo vecka från gymnastiken, vilket innebär fri träning! Grymt sköj!



Godkväll!

Inga bilder att bjuda på idag tyvärr :(

Denna veckan är det en välbehövlig vilovecka från de gymnastiska övningarna. Kände att jag var rätt sliten förra veckan och behövde därmed en fysisk vila, men även en psykisk vila från de övningarna! Skönt!

Istället är det fri lek denna veckan. Med andra ord, jag får träna när jag vill och vad jag vill. Sköj!
Idag hängde jag på gymmet, längesen. Värmde upp med pinne, en hel del dynamisk rörlighet för att sedan gå över till balans, stabilitet och styrka med kettlebell. Där blev det TGU, windmill, enbensmarklyft, enarmssnatch, goblet sqaut, thrusters m.m. Allt kördes i en följd så det blev ganska bra puls också, svettigt!

Tänkte att jag även skulle hänga lite i räcke och utföra lite övningar och även använda mig lite av stången för att köra några fronböj och marklyft samt lite drag, men får ta det en annan dag denna veckan.

Hur som helst, ett riktigt roligt pass. 

PS. Sa jag att jag gjorde Tgu med 32 kg och det kändes relativt lätt, men ffa väldigt stabilt? Det gjorde det iallafall! Success!

Tror att det blir ett (1) gympass till denna veckan, samt simma/bada/plaska några längder en (1) annan dag, längesen nu!

Ha det gott!

/ G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar