söndag 6 november 2016

Spagat träning!



Halloj!

Har haft en super bra vecka! Hoppas att din också varit super!

Idag var det dags för att sträcka ut hela min baksida samt lite framsida för att kunna komma lite närmare spagat. Känns helt overkligt att jag kommer att klara av det en dag, men den dagen, då ska jag minsan fira!

Bild 1.

Ska inte säga att min rörlighet i baksidalår är något att skryta med, men det är nog det bästa området i min kropp gällande rörlighet och det säger ju en del om hur orörlig jag är!

Bild 2.
En av mina absoluta ”hat övningar” är att sitta som i bild 3 i hela 2 min. Vristerna skriker och magen sprutar mjölksyra. Men det är viktigt att komma ihåg vart man kommer ifrån. I detta fallet kunde jag inte i början sitta i mer än 30 s. För dig som vill testa, tänk på att knäna och hälarna ska vara ihop och sedan drar du knäna mot bröstet.

Bild 3

Ha det fint!

/ G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar