söndag 20 november 2016

Simning, long time



Hej på er!

Hoppas att er helg varit bra!

Som jag skrev i tidigare inlägg är det vilovecka från gymnastiken och därmed fri lek.

Har denna veckan avverkat 2 gympass och 1 simpass, samt ett gäng promenader i skogen med min käre hund Minton, skönt!

Just simning var ett tagsen nu, Kroatien i september närmare bestämt. Inte riktigt samma sak att lägga sig i bassängen i simhallen och plaska runt, men det var riktigt gött och välbehövligt.
Min axel rörlighet har blivit väldigt mycket bättre, vilket märktes/kändes i min simning. Kunde ta ut mitt simtag mycket mer, hålla mig mer vid ytan samt kunna glida mycket längre i varje simtag. Trots att jag inte simmat på ett tag så kunde jag faktiskt med lätthet håll 01:40 tempo/100 m, vilket är väldigt bra för att vara mig, KUL!!! (kan vara de nya simbrillorna som gjorde undervärk, eller inte).

Det var riktigt roligt att simma, så det ska inte dröja lika länge till nästa gång.

Ha en toppen vecka allesammans!

PS. Inga bilder idag heller :(
 
/ Gustav

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar